このアイテムのアクセス数:2142017-10-19 14:18 集計


   

ファイル フォーマット サイズ 閲覧回数 説明
translated_working_with_difficult_children_in_primary_schools pdf  658. KB  61

基本情報

タイトル 小学校における困難児への対応 : 教師への指導指針 第2版 : Durham大学CEM作成 : 研究に基づく教師へのガイド
タイトルの別表記 Working with Difficult Children in Primary Schools : A Guide for Teachers - 2nd Edition : A research-based guide for teachers, produced by CEM, Durham University
作成者 粉川, あずさ
海老根, 遥香
杉田, 克生  研究者リゾルバ
作成者ID 1000040211304
作成者の別表記 KONAKAWA, Azusa
EBINE, Haruka
SUGITA, Katsuo  研究者リゾルバ
MERRELL, Christine
TYMMS, Peter
内容 本書は、英語で出版されている原書 Working with Difficult Children in Primary Schools : A Guide for Teacher - 2nd Edition を Durham大学CEM との契約に基づき翻訳出版したものです。
“Working with Difficult Children in Primary Schools : A Guide for Teachers - 2nd Edition” was originally published in English in 2012. This translation is published by agreement with CEM, Durham University.
ハンドルURL http://opac.ll.chiba-u.jp/da/curator/100569/
フルテキストへのリンク http://opac.ll.chiba-u.jp/da/curator/100569/translated_working_with_difficult_children_in_primary_schools.pdf
公開者 千葉大学教育学部養護教育杉田克生研究室
公開者の別表記 Chiba University. Faculty & Graduate School of Education. Training Division for School Health Nursing (Yogo) Teachers. Sugita Katsuo Laboratory
NII資源タイプ 図書
刊行年月 2017-03-31
selfDOI 10.20776/100569
著者版フラグ publisher